۱۳۸۵ آبان ۱۹, جمعه

دسترسی به این سایت، مجاز نمی باشد

یک روزهایی دیدین از صبح که بیدار می شی، همه چیز شروع می کنه روی اعصابت رژه رفتن! به در و دیوار می خوری وقتی می خوای راه بری. احتمالاً اگه بیرون از خونه باشید، یک پیانو می خوره تو سرتون. خلاصه کوچک ترین چیزها آماده اند تا تشریف بیارن روی اعصاب. معمولاً این پدیده به طرز غیر منتظره ای و بدون این که متوجه بشین، از بین می ره. در این مواقع باید از انجام کارهای حساس خودداری کنید و مواظب اطراف و اطرافیان هم باشید. شاید یه خواب خوب بتونه کمک کنه. البته با این اعصاب، خوابیدن خودش یک کار تا حدودی غیر ممکن ه.

دنده عقب با حد اکثر سرعت
فیلترینگ سایت ها وارد مرحله ی جدیدی شده و سرعت گرفته. تمام سایت های اخلاقی، غیر اخلاقی، نیمه اخلاقی، خبری، ادبی، بی ادبی، هنری، عکاسی ( از هر نوع ) و تعداد زیادی وبلاگ تا کنون فیلتر شده و بقیه هم به زودی فیلتر خواهند شد. البته همیشه فیلتر شکن ها وجود دارند. جالب وقتی ه که سایت های فیلتر شکن هم فیلتر می شوند! در حال حاضر، نیمی از مهندسان کامپیوتر مملکت مشغول فیلتر کردن سایت ها و نیمی دیگر در حال ساختن فیلتر شکن هستند و وقتی برای انجام کارهای زیر بنایی ندارند. اعطای اینترنت پر سرعت هم که به پیشنهاد وزارت ارتباطات، فعلاً ممنوع ه؛ اما شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت پر سرعت، هم چنان مشغول تبلیغ خدمات خود هستند. پیش بینی می شود به زودی کلاً تمام سایت ها فیلتر شده و ارائه ی هر گونه خدمات اینترنت ممنوع شود. نام وزارت ارتباطات و فناوری هم به وزارت "پست و تلگراف و تلفن و چاپار و نامه رسانی با کبوتر" تغییر خواهد کرد. هم اکنون تعدادی اسب، الاغ، کبوتر، شتر (مخصوص مناطق کویری) و غیره در حال آموزش دیدن توسط افراد مجرب هستند و به زودی به آن ها مدرک معتبر اعطا خواهد شد. کبوتران مورد نظر هم از خدمت مقدس چرخ زنی اطراف حرم ها و امام زاده ها معاف خواهند شد. قرار است به زودی نشان "آزادی رسانه ها" از طرف مسؤولان، به خودشان اهدا شود.

19 آبان 1385

۳ نظر:

ناشناس گفت...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kheili khoob bood,mese hamishe

ناشناس گفت...

Baba to in zehne khalagh o in namakdooni O az koja ovordi ROLEX jooon :D

man be to eftekhar mikonam :) :X

ناشناس گفت...

salam behzad joon,
bavar mikoni ya nemikoni bayad behet begam ke avvalin bar bood ke ye weblog man o tori khandoond ke ghahghahe mizadam. hahhaaaa kheiiili hal kardam, aaali boood, tanze aaaaaali. lotfan edame bede.
Behrouz