۱۳۸۵ آذر ۱۱, شنبه

شکل جدید، سبک جدید

از این به بعد، این وبلاگ را با این شکل و شمایل خواهید دید. تصمیم گرفتم که یه تحولی بدم به این وبلاگ. پس شکلش رو عوض کردم. سبک کارم رو هم عوض خواهم کرد. سعی می کنم به روز تر باشم و مفهوم یه وبلاگ رو فراموش نکنم. بعد دیگه عرضم یه حضورتون، می خوام یک کار نشدنی بکنم و شاید از این به بعد، هر روز بیش از یک پست در این وبلاگ دیدید و دچار شوک شدید! بنا بر این از بیماران قلبی خواهشمندم، بدون نسخه ی دکتر، به این وبلاگ سر نزنند.
مطلبی آماده کرده بودم که دیروز روی وبلاگ بگذارم. همه چیزش آماده بود، اما چون دیروز فرصت نکردم، روی وبلاگ نرفت. امروز خواستم بذارمش رو وبلاگ، اما حسش نبود! بر اساس سبک جدید، من هر نوشته ای رو در همان لحظه ای که در سرم می پرورانم، روی وبلاگ خواهم نوشت- به صورت آن لاین. (بابا تکنولوژی!) خلاصه ببینیم چه خواهد شد. من از این ذرت ها زیاد پرت می کنم.
پس می ریم که داشته باشیم!


11 آذر 1385

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فرمت جديد مباركه، ايده هاي جديد هم مباركه. منتظريم

ناشناس گفت...

پس چی شد قرارتون ؟ هد روز پست جدید؟