۱۳۸۵ دی ۱, جمعه

سیبیل پارتیِ آسیایی

رئیس سازمان تربیت بدنی پیشنهاد میزبانی بازی های آسیایی را همراه با یک کشور دیگر مطرح کرد. قرار است مسابقات مردان در ایران و مسابقات زنان در کشور دیگری برگزار شود! موارد دیگر این پیشنهاد باشرمانه (!) به شرح زیر اعلام می گردد:

1- تمام مسابقات مردان به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود. بنا بر این فقط ورزشکاران حق ورود به ایران را دارند. مربیان، سرپرستان و به خصوص خانواده ی ورزشکاران می توانند مسابقات را از تلویزیون تماشا کنند. این پیشنهاد برای صرفه جویی در بیت المال کشورها و رعایت عفت عمومی داده شده است. بدین صورت، ورزشکاران شرکت کننده نیز تمام حواسشان صرف شرکت در مسابقات خواهد شد و از نظر فیزیکی نیز تحلیل نخواهند رفت!

2- آقایان ورزشکار برای ورود به خاک مقدس کشور باید دارای این موارد باشند: سبیل (ترجیحاً کلفت)، محاسن، کج و کوله گی صورت، هر گونه پشم انبوه، رنگ پوست تیره، پوست زمخت و در حال متلاشی شدن، موی سر کوتاه، موی بقیه ی نواحی بلند و چیزهای دیگری که مردانه گی را تداعی می کند. فرقش را هم توی چشم یک دیگر نکنند!

3- تمام ورزشکاران گرامی هنگام ورود به کشور، به صورت رایگان و کاملاً بهداشتی ختنه خواهند شد.

4- ورزشکاران مرد مورد نظر، نباید هیچ کدام از این موارد را دارا باشند: موی بلند، بدن بدون پشم، هیکل زیبا، چشمان آبی، لپ، رنگ پوست سفید، صورت تپل، خال کوبی (تتو)، سوراخ هایی که به صورت مصنوعی و برای انداختن گوشواره یا هر گونه واره ی دیگر به وجود آمده اند (سوراخ های طبیعی موردی ندارند، اما به تعداد معقول!)، دماغ عملی و ...

5- برای این که ورزشکاران در هنگام مسابقات متوجه تشویق های تماشاگران شوند و در نتیجه روحیه بگیرند، در هنگام ورود آن ها به کشور عزیزمان مفاهیم و عباراتی به آنان تفهیم خواهد شد؛ از جمله: شیر سماور، اگزوز خاور، توپ، تانک، فشفشه، داور، بقره، مایلی کهن، دمبه، حیا، اعضای خانواده (به خصوص مادر، خواهر و عمه)، آناتومی بدن انسان و ...


1 دی 1385

۱ نظر:

ناشناس گفت...

kheili bahaal boood