۱۳۸۵ مهر ۱۷, دوشنبه

مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد

دو باند مدعی ارتباط با امام زمان، منهدم شدند. آن ها از مردم پول می گرفتند تا آن ها را شفا دهند یا حاجتشان را برآورند- احتمالاً با کمک امام زمان. به غیر از این، آن ها خانواده ها را مجبور می کردند تا دختران جوانشان را به عقد ایشان درآورند. شاید هم می خواستند حاجت دختران جوان را یک جوری برآورند یا شاید درآورند! تازه عده ای از زنان مرید خود را تشویق می کردند تا از همسران خود جدا شوند و احتمالاً با آن ها به مراقبه بپردازند! در میان گول خورده گان، تعداد زیادی از افراد تحصیل کرده نیز وجود دارند. خب حق هم دارند؛ با این مطالبی که در مدارس و دانشگاه ها و غیره یاد گرفته اند.

روز جهانی کودک مبارک
دیروز، روز جهانی کودک بود. یکی از دوستان در اس.ام.اسی که برایم فرستاد، این روز را به تمام کودک دوستان تبریک گفت! (من ساکن تهران ام). به مناسبت روز جهانی کودک، کلی مراسم ویژه برگزار شد. تمام کودکان، صبح کله سحر به مدرسه یا مهدکودک رفتند و در آن جا به مناسبت این روز سه زنگ ریاضی، دو زنگ علوم و یک زنگ دینی داشتند. ارکستر سمفونیک قرار است به مناسبت این روز، چند ماه آینده کنسرتی اجرا کند که ورود افراد زیر 14 سال به سالن ممنوع می باشد. شاید تا چند سال آینده، یک یا دو نمایش عروسکی نیز مخصوص کودکان برگزار شود. تلویزیون نیز دیروز به همین مناسبت، چندین ساعت اخبار و تصاویر جنگ و خشونت، اذان، فیلم های دفاع مقدس، مراسم عزاداری و هم چنین یک ساعت برنامه ی کودک پخش کرد که یک ربع آن به پخش پیام های بازرگانی اختصاص داشت.

نقش سینما
یکی از نماینده گان عضو کمیسون فرهنگی مجلس گفت: "نقش سینما در آموزش و فرهنگ سازی، برجسته است". عده زیادی از منتقدان، محققان، روان شناسان و کارشناسان بخش فرهنگی از بیان این جمله توسط این نماینده تشکر کردند. آن ها ابراز داشتند که زمان زیادی مشغول کشف نقش سینما و تأثیر آن بر امور مختلف بودند و در این مدت به هیچ نتیجه ای نرسیده بودند. آن ها به نماینده ی مذکور گفتند: "بابا تو دیگه کی هستی؟"



ب

هیچ نظری موجود نیست: